Välkommen till lukaki.se 🇸🇪

🛒 Fri frakt vid köp över SEK 999,-

FAQ

Vanliga frågor

Om du har några frågor eller tvivel är vi alltid redo att hjälpa dig.
Du kan kontakta oss på vår e-post: kontakt@lukaki.se - Vi svarar så snabbt som möjligt dygnet runt.

När kommer paketet?

Det finns inget värre än när du har beställt en vara på nätet och sedan måste vänta flera dagar på att få den. Därför strävar vi efter att få ditt paket skickat så snart som möjligt.
I praktiken innebär det att vi strävar efter att ha din vara skickad senast dagen efter din beställning.

Vilka fraktalternativ har jag - Och hur mycket kostar det?

Låt oss börja med priset först. Handlar du för mer än 499 NOK skickar vi paketet till dig helt utan fraktkostnader.
Vi skickar alla våra paket med GLS eller PostNord, här kan du välja mellan:

  • Skickat till din privata adress
  • Skickat till en GLS paketbutik
  • Skicka till företagets adress
  • Skicka till PostNord utlämningsställe

Jag har ångrat mitt köp - vad gör jag?

Skulle du ångra ditt köp, inga problem! Vi har 40 dagars ångerrätt och självklart kan du få pengarna tillbaka.
Det behöver inte alls vara svårt, men för att göra det mer hanterbart har vi skrivit tydligare om vad du gör om du ångrar ett köp på handelsvillkorsidan under returrätten.

Jag har ett klagomål - kan du hjälpa till?

Vi garanterar att våra produkter håller bra kvalitet och tål att användas, men tyvärr händer det då och då att en liten "sak" kan saknas i kartongen, eller att något går sönder.
För att vi ska kunna ge den bästa servicen ber vi dig, i händelse av ett klagomål, att göra följande:

  1. Kontakta oss så snart du blir medveten om problemet.
  2. Om möjligt, ta några bra och tydliga bilder av problemet.
  3. Skicka en kort beskrivning av problemet och bilder till kontakt@lukaki.se . Det är en bra idé att svara på din orderbekräftelse där vi kan se all din information.